Vägskäl

Höger? Vänster? Rakt fram?
Livet är ingen väg med enstaka vägsjäl på vägen mot slutmålet.
Det består nästan enbart av vägsjäl.
Vissa riktiningsval är aktiva och noga utvalda medan majoriteten beror på stundens ingivelse.

**   None **
Full fart från morgon till kväll. Det börjar kl 07.35 med ett bryskt uppvaknande och insikten att det strax är dags att befinna sig på H.B. Med en kaffe & en käckemacka utan pålägg i magen, en kontrabas OCH en elbas på ryggen gav man sig ut. Naturligtvis så kommer man alderles för tidig. Ingenting brukar ju i regel börja på utsatt tid så frukosten hade kunnat varit bra mycket längre än vad den var. Efter flera repetitoner, fika, rotmos och falukorv, godis, struktur och avsaknad av struktur så var det dags att lämna lokalen och gå hem och göra kväll. Ingen fest för min del...
  Tji fick jag. Vad som bara skulle bli "gå ut och ta en öl med gänget från bandet" blev en helkväll på Frimis som sedan ledde vidare till Spexprovfesten ute vi Tybblelund.

Plan: I säng innan kl 00.00
"in reality": I säng 05:30

Huvudsaken är att man hade kul och det måste jag säga att jag hade.




Strix Charge!!!!!
(Strix Nebulosa på krigsstigen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback